30 April 2010



Sepak bola bermula...

1st post aku tok layout blog yg baru...lawa tak?? jangan la puji aku, owg laen yg watkan..kali nie bukan nak tulis sal layout..tp sal futsal..td malam aku maen la futsal ngn afiq, irfan, khai, n sorang ag budak Mauritania, lawan lak ngn budak2 negro..dah la sekor2 badan cam gorila, ade lak mamat Azzuri kat situ dengan kata laen mampos la kteowg nk maen..cuba bayangkan......

tikus vs gorila.....msti la referee menang..hek3..gurau je...

kami pon maen 1st match.. kalah 2-1 hasil jaringan megro mne tah...penat gler maen pusing satu court. dah la dyeowg badan besar2, fit lak tu..penat kteowg nk kejar. Kami pon terpaksa tnggu beberapa match ag sebelum kami beraksi.

Pada match ke-2, planning dibuat secara terancang. bukan senang nk lawan negro yg fit, laju, n ade lak player Azzuri tu. Kami pon maen ngn tenang..Kami pon dpt peluang di depan gol. Aku pass kat irfan n irfan pon pass kembali kepada aku dan aku membuat rembatan xrasmi serta kencang dannnn....GGGGGOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(dh macam pengulas bola TV1). Teammate aku terkezut sbb aku skor dari angle yg kecik..hehe(tngk kaki la wey)...Kami pon bermain dengan advantage 1-0..

GOLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!...tapi bukan team aku, team negro tu...siot tol..dpt lak dyeowg skor...xpe2..arinie hari korang, esok lusa blom tntu hari korang, myb ari isnin lak..hehe..kami pon mula bermain ngn tenang..tetiba, bola singgah dikaki ku..aku melorongkan bola kehadapan serta dapat meng'OLE' player AZZURI tu dan tanpa berfikir panjang, aku membuat back pass ke irfan dan irfan merembat...GGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...hasil assist dari aku..2-1..dan masa pon tamat..dengan bangganya kami menang dengan team yg agk hebat kerana kenegroannya mereka..

1 comment:

  1. waaa...hbt btol.. :)
    btw,cngrtes..bkn sng nk skor ngn owg cm2.. :)
    congtrs!..

    ReplyDelete